Schrijft

Noem me tekstschrijver, copywriter, contentmaker of noem me De Man van Taal. Ik schrijf. Kort en lang. Gortdroog of uit-zijn-voegen-barstend-sappig. Van publiciteitstekst tot pay-off,  persbericht of presentatie. En van brochure tot brandstory of bidbook. Short copy, social content, long copy. You name it, I write it. Zichtbaar voor de hele wereld of puur voor interne communicatie.  Voor grote campagnes of voor kleine publicaties.

Hoe?

Weet je precies wat je nodig hebt? Hartstikke goed. Ga ik dat voor je schrijven. Heb je nog niet helemaal helder wat er ontbreekt aan je communicatie? Leg je vraag aan me voor. Samen kijken we dan even wat je precies aan tekst nodig hebt. Zo vinden we samen de vraag achter de vraag. Soms rolt daar dan de enkele tekst uit die je nog miste. Soms ook een compleet creatief concept of communicatieadvies. En dan ga ik ‘from scratch’ aan de slag voor je met mijn scherpe pen. Van visiedocument tot merkverhaal. Van bedrijfsnaam of productnaam tot pay-off. En van teksten voor je website tot brochureteksten, social content of een serie blogs. Of je nu een nieuw merk in de markt wil zetten, of de communicatie rond een bestaand product wil opfrissen of aanscherpen.

Tekstschrijver, copywriter, contentmaker. Maar voor wie?

Ja, da’s allemaal leuk en aardig, maar voor wie schrijf of schreef je dan eerder teksten? Leuk dat je dat vraagt. De laatste tijd schreef ik bijvoorbeeld blogs, slogans, social content, nieuwsbrieven, bidbooks, voice-over teksten en packaging voor merken als: Jack Daniel’s, Joinuz, Milka, Bernardus Golf, Douwe Egberts, Beach Stadium The Hague, Spa One, en Côte d’Or.

Kan ik je helpen met het schrijven van teksten? Keertje kennismaken? Mail me gerust, vind ik niet erg.