strategeert

strategeert

‘Eh, strategeren, dat is toch helemaal geen woord, beste Man van Taal?’ Nee, klopt helemaal. Maar het klinkt lekker, het past mooi in het rijtje van wat ik doe én het dekt goed de lading van wat ik ook doe. Want de afgelopen jaren leg ik me steeds meer toe op het uitdenken van commerciële strategieën, het ontwikkelen van complete creatieve concepten, campagnes en communicatieadviezen. Hoe zet ik mijn merk of product lekker in de markt? Met wat voor campagne bereik ik meer engagement bij mijn klanten, volgers of zakelijke contacten? Hoe kan ik mijn merk herpositioneren, zodat het weer helemaal aansluit bij mijn doelgroep? Voor dat soort vragen ga ik graag eens goed zitten.

Van uitgewerkt concept voor de communicatie rondom een productlancering of evenement tot de rebranding van je merk. Vanuit mijn kennis, expertise en creatief denkvermogen help ik je hier graag bij.

Strategeren, conceptualiseren, merken maken. Maar voor wie?

In de afgelopen periode heb ik bijvoorbeeld gewerkt aan de herpositionering van een smakelijk snoepmerk, de introductie van een energiedrankje dat nou eens niet bommetje vol zit met suikers, en campagnes voor een groot verhuurbedrijf, een designer, een zuiver zuivelmerk en diverse personeelswervingscampagnes.

Wil je meer weten wat ik op strategisch vlak kan betekenen voor je merk, product of dienst? Mail me en we hebben het er snel over.